Accepterad putte1337 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

putte1337

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? legoboy18

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Isac Emame

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social, hjälpsam och glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han är ifrån somalien och vill starta ett nytt liv i sverige han har tagit examen på kth, han vill bli rik och ha ett bra liv helt enkelt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? mycket bra scenarion och bra gemenskap med alla medlemmar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om ett scenario går dåligt för en så måste man inte avsluta scenariot pga att man vet att man förlorar, det finns många exempel på detta men ett är att om man råkar kvadda någons bil så kan man stanna kvar hos den personen och hjälpa till så att det går bra för den istället för att tänka på sig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? när jag inte körde rp seriöst så blev jag bannad i en timma pga att jag lallade runt och slog en grabb som höll på å jävlades

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming - att man blir skadad utan att rpa skadad. rdm - random death match är när man dödar någon utan aledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har varit med sedan 2022, behöver komma tillbaka till unive.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka