Accepterad putte1337 | Medlem ansökning [Nemo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

putte1337

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198345019536/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ëlliot Svensson

Vad är ditt discord namn? legoboy18#3475

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2005

Berätta om din karaktär. hej! Jag heter Olak Amanunu, 25 år gammal försöker skaffa jobb på securitas, han gick om skolan ett flertal gånger pga en livshotande hjärnskada i ungdommen. Gillar att ragga brudar och att åka pilsnerbil på helgerna. Född i Norrköping med bara en förälder, ganska svår uppväxt pga det och som sagt hade svårt i skolan. Han va gift i ett par år men frugan lämnade honom pga att han inte kunde skaffa jobb. Ett par känslor som är starka är dunkande huvud och trögfattad. Pluggade på gymnasiet med inriktning bygg och det var där olyckan hände, han fick en hammare i skallen och fick en kronisk hjärnskakning pga det som stör honom fortfarnade fast än det var nästan 10 år sedan. Han vill jobba som securitas pga att han vill göra samhället säkert och försöka stoppa inbrott osv

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med mycket scenarion och bra rp. Tänker att jag kunde passa in på Unive pga att jag har spelat på ganska många servrar på Fivem och på vissa har jag bra repitition.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket scenarion, bra rp och roliga moment. Ska göra samhället till en bättra plats.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska sluta ett scenario även om det går skit för en själv. Att inte försöka så att den andra vinner, inget combat log o sånt ba för det går dåligt. NLR är också viktig man kan lixom inte bli sur på nån för at tdet gick dåligt och ge revansch direkt efter.

Hur hittade du Unive? Youtube, och kört lite innan på den med polare. När jag körde på den med mina kompisar tyckte jag den va väldigt bra och bra rp på den.

Godkänd efter muntligt, välkommen till unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka