Putte Naslund
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198450008732
Vad är ditt namn i verkligheten? Putte
Vad är ditt discord namn? Puttman09#2689
Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2021
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Putte. Han är en person som gillar att hjälpa folk. Han tycker om att umgås med kompisar. Puttes föräldrar har varit borta i flera år nu. Han har ett intresse för att jobba på Mekonomen. Han har i hela sitt liv hjälpt folk och har kollat när hans farbror har lagat bilar. Det är just därför han vill jobba på Mekonomen.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill kunna göra mer saker i servern. Om jag inte hade haft whitelist så skulle jag inte kunna jobba på T.ex Mekonomen.
Jag vill också hjälpa till i staden.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill kunna göra mer saker i servern. Och hjälpa folk med sina bilar om jag skulle jobba på Mekonomen.
Hur hittade du Unive? Några av mina kompisar spelar på denna server och en av dem tipsade mig om servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Hjälpa folk, fixa bilar och vara snälla mot alla.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på Unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? Putte
Vad är ditt discord namn? Puttman09#2689
Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2021
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Putte. Han är en person som gillar att hjälpa folk. Han tycker om att umgås med kompisar. Puttes föräldrar har varit borta i flera år nu. Han har ett intresse för att jobba på Mekonomen. Han har i hela sitt liv hjälpt folk och har kollat när hans farbror har lagat bilar. Det är just därför han vill jobba på Mekonomen.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill kunna göra mer saker i servern. Om jag inte hade haft whitelist så skulle jag inte kunna jobba på T.ex Mekonomen.
Jag vill också hjälpa till i staden.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill kunna göra mer saker i servern. Och hjälpa folk med sina bilar om jag skulle jobba på Mekonomen.
Hur hittade du Unive? Några av mina kompisar spelar på denna server och en av dem tipsade mig om servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Hjälpa folk, fixa bilar och vara snälla mot alla.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på Unive.