Putte Naslund
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198450008732
Vad är ditt namn i verkligheten? Putte
Vad är ditt discord namn? Puttman09#2689
Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2009
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Putte Naslund. Han är 22 år gammal och har ett stort intresse för bilar. Han vill jobba på autoexperten för det är hans största intresse. När han var 15 så dog hans 2 bröder i en bilolycka (dem krockade in i en postnord bil.) . Enda sedan dess så har han varit i depression, men nu har han tagit tag i sitt liv igen och vill börja om på nytt. Innan hans bröder dog så jobbade han på postnord och efter dem dog så sa han upp sig när hans depression började. Men nu börjar han om på nytt och vill jobba på Autoexperten.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med en bra rp nivå och en massa roliga scenarion som t.ex carmeets. Jag kommer att vara väldigt aktiv inne på servern. Och för att jag vill kunna göra mer saker. t.ex skriva på blocket och twitter.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag tycker att det är en bra server och för att jag vill kunna göra mer saker inne på servern. Som t.ex skaffa ett jobb och åka på carmeets
Hur hittade du Unive? Några av mina kompisar spelar på denna server och en av dem tipsade mig om servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra folk glada och vara snäll. Jag vill även att folk ska bli nöjda med sina bilpimpningar. jag vill ha en så bra rp nivå som möjligt och även utveckla den ännu mer.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bra RP nivå, inte lalla och ha det så roligt som möjligt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på Unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? Putte
Vad är ditt discord namn? Puttman09#2689
Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2009
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Putte Naslund. Han är 22 år gammal och har ett stort intresse för bilar. Han vill jobba på autoexperten för det är hans största intresse. När han var 15 så dog hans 2 bröder i en bilolycka (dem krockade in i en postnord bil.) . Enda sedan dess så har han varit i depression, men nu har han tagit tag i sitt liv igen och vill börja om på nytt. Innan hans bröder dog så jobbade han på postnord och efter dem dog så sa han upp sig när hans depression började. Men nu börjar han om på nytt och vill jobba på Autoexperten.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med en bra rp nivå och en massa roliga scenarion som t.ex carmeets. Jag kommer att vara väldigt aktiv inne på servern. Och för att jag vill kunna göra mer saker. t.ex skriva på blocket och twitter.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag tycker att det är en bra server och för att jag vill kunna göra mer saker inne på servern. Som t.ex skaffa ett jobb och åka på carmeets
Hur hittade du Unive? Några av mina kompisar spelar på denna server och en av dem tipsade mig om servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra folk glada och vara snäll. Jag vill även att folk ska bli nöjda med sina bilpimpningar. jag vill ha en så bra rp nivå som möjligt och även utveckla den ännu mer.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bra RP nivå, inte lalla och ha det så roligt som möjligt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på Unive.