Nekad Putte Naslund | Medlem ansökning [Nordquist]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Putte Naslund

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198450008732

Vad är ditt namn i verkligheten? Putte

Vad är ditt discord namn? Puttman09#2689

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Putte Naslund. Han är 22 år gammal och har ett stort intresse inom bilar. Hans drömjobb är autoexperten och mekonomen. När Putte var 10 så dog hans bröder och föräldrar i en bilolycka. Putte satt med i bilen men klarade sig med ett brutet ben och en hjärnskakning. Putte låg inne på Sjukhuset i några månader och när han kom ut ur sjukhuset så kunde han inte gå riktigt så han har gått med kryckor i 10 år. När Putte var 20 år gammal så behövde Putte inte kryckorna längre och han fick då sitt första jobb på postnord. Han var nöjd med sitt jobb men nu vill han gå vidare och börja jobba på Autoexperten.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill medlem på Unive för att mina kompisar är det och för att jag vill kunna hitta på mer roliga saker i servern. Jag kommer att bidra med mycket roliga scenarion och jag kommer att bidra med en seriös rp nivå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att Unive är den bästa Svenska RP servern och den är otroligt rolig att spela på.

Hur hittade du Unive? Några av mina kompisar spelar på denna server och dem tipsade mig om servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att vara snäll och vara trevlig. Även att ha det så roligt som möjligt. Mitt mål är även att jobba på autoexperten och jobba mig högt upp där.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att ha en så bra tid som möjligt och ha det så roligt som möjligt. Jag vill även bli servervakt, fördet är också ett av mina mål.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej Unive är den enda.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
 
Tillbaka
Top