Nekad Putte Naslund | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Putte Naslund

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198450008732

Vad är ditt namn i verkligheten? Putte

Vad är ditt discord namn? Puttman09#2689

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Putte Naslund. Han är 21 år gammal. Hans intresse är bilar och laga bilar. Hans uppväxt har varit jobbig då hans brorsor gick i en bilolycka. Efter den olyckan har han varit i depression i 6år. Nu har han börjat tagit tag i sitt liv igen och vill jobba på Autoexperten eller Vianor. Han gillar att hålla på med bilar och därför vill han bli autoexperten. Mina styrkor och svagheter är: Styrkor: Snabb, Smidig och Trevlig. Svagheter: Rädd för höjder.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en seriös rp:are och kommer bidra med roliga scenarion. Jag kan reglerna och ska följa dem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag vill kunna göra mer saker i servern. Och hjälpa folk med sina bilar om jag skulle jobba på Autoexperten.

Hur hittade du Unive? Några av mina polare spelar på denna server och en av dem tipsade mig om servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag är trevlig och mitt mål med mitt rollspel är att Ha roligt och hjälpa folk.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bli servervakt och ha det så roligt som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på Unive.

Tillbaka