Accepterad Putte Larsson | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Putte Larsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Söderstjerna

Vad är ditt discord namn? soderstjerna044 både discord och steam

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Putte Larsson 01-06-17-2846

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? vänlig, AD-HD, fartfyld

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag har sedan tidigare varit kriminell med grov impulsivitet och fartfyldhet, jag har utöver mord, rån och drogförsäljning många fortkörningsböters och försök att fly från polisen, men nu försöker jag skola in mig som mekaniker i staden jag flytt till. Tanken är att trappa ner med droger men dock få något återfall mellan varven att kämpa med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? laga bilar, hjälpa folk och skratta

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte förstöra en annans karaktärs möjlighet att göra en karriär

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Olovlig körning, visste inte att man kunde ta körkort... så lärde mig att det va möjligt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Combatlog, att man inte får minnas saker från tidigare liv om man dör

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? spelar med vänner som har hjälpt mig förstå en del av reglerna men ingen är helt fläckfri, därav missat körkortet

Senast ändrad:
Hej @Putte Larsson Du behöver byta namn på discord eller steam så att du har samma på båda

Besvara detta meddelande när det är gjort. Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

Du behöver även utveckla ditt svar på frågan om bakgrund och framtidsplaner

Hej @Putte Larsson Du behöver byta namn på discord eller steam så att du har samma på båda

Besvara detta meddelande när det är gjort. Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

Du behöver även utveckla ditt svar på frågan om bakgrund och framtidsplaner
kolla om ni önskar ännu mer historia och framtidsplan

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka