Nekad PutinRise | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PutinRise

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199198041344/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mikael

Vad är ditt discord namn? Whiz#1735

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Mehmed (18 år gammal) han är från irak och har en väldigt trotsig historia bakom sig när han var 13 år gammal så lämnade hans mamma och pappa honom ett par gäng medlemmar hittade han på gatan och bestämmde sig att ta hand om honom dem gjorde de men för att dem var gäng medlemmar så behövde dem flytta pr gånger och fick uppleva massa polis ransökningar det var väldig tragiskt upplevelse men när han var 16 år gammal så började det kriminella livet ta över hnm han fick många polisanmälningar och han gjorde väldigt många saker för att störa polisen, han hängde även me många kriminella med vapen o allt möjligt och sen sedan har han levat så.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill höja serverns reputation höja mångas rp ävne serverns rp jag vill framföra mitt bästa för servern och jag är mitt allra seriösa i alla scenarion och är även rolig i scenarion

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög kriminell rp om jag blir krim hög normal rp , höja serverns reputation roliga scenarion många bra scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att t.ex jag är polis och det är biljakt så behöver jag inte preja dem direkt men låta dem åka en liten stund för större rp dcenario och roligare

Hur hittade du Unive? Fivem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka