Nekad PutinRise | Medlem ansökning Plexy

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PutinRise

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199198041344/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mikael

Vad är ditt discord namn? whiz#1735

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gunnar Larsson och är 16 år, och har haft en stökig barndom. Han är född i Irak men bor i Sverige. Hans pappa kommer ifrån Irak men hans mamma svenska så det är 50 50. hans föräldrar lämna sedan han för att dom gick in i missbruket och sov ute, och var aldrig hemma dom dumpa oss. så jag kom till en annan familj, där jag hade det bättre. men det var det att jag då kom till en ny stad där jag it hade några vänner alls. och sen en dag träffa jag en grabb som hete Mohammed men han var rätt speciell han hade massa grabbar som hade konstiga smeknamn och höll på med droger. och jag fick snabbt träffa dom här grabbarna och dom tvinga på mig att testa droger sedan vart jag snabbt beroende av det, så jag vart helt snurrig. Och börja hålla på med dumheter. som t.e.x sno cyklar och sen vart det värre och värre så vi började med butiks rån. men sen när min låssas familj och sos fick reda på allt jag gjort så åkte jag först in på ett hvb hem. men sen börja jag rymma så till slut åkte jag in på sis. sen efter 3 månader gjorde dom ett till försök och satt mig i en annan familj och där var det it lika många sona grabbar som jag var med så fick lite vanliga vänner. men det var jobbigt att tänka på hans föräldrar på kvällarna och på allt jag har gjort men nu håller han på att förbättras men det är tufft. men han har i alla fall fått ett stort intresse av bilar som kanske kan hjälpa han igenom livet och it ha det lika tråkigt och kan få sin drömbil när han blir äldre en lambo

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att jag ska bli medlem för att jag framför det bästa roleplay jag kan. och väldigt seriös i mitt rp:ande och jag vet vad rp innebär. Och för att jag älskar ortenwave de är en riktigt bra server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp många bra scenarion roliga scenarion rolig rp hög rp risande server reputation

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att t.ex jag är polis och det är biljakt så behöver jag inte preja dem direkt men låta dem åka en liten stund för större rp dcenario och roligare

Hur hittade du Unive? Fivem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka