Nekad PutinRise | Medlem ansökning[L1nuS]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

PutinRise

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199198041344/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mikael

Vad är ditt discord namn? whiz#1735

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Salim Calvalle och har en bror som heter Liam, Salim har kriminella bakgrunder men har valt att lämna det livet bakom sig. I tidig ålder började han att röka, med hjälp av rökningen så fick han många vänner som i första hand bara utnyttjade honom för att få cigaretter. Men efter ett tag när dem hade rökt tillsammans så frågade hans vänner honom vad han gör om dagarna, när vännerna fick reda på att Salim var en helt vanlig kille som satsar på skolan tappade dem hakan. Vännerna frågade då Salim ifall han ville tjäna snabba cash, Salim lättlurad som han är svarade Ja utan att fråga vad det handlade om. Han vet inte vad det kan bero på men kan det kanske vara för att John var vältränad och hade mörk röst som vännerna ville ha med honom på deras äventyr om kvällarna där det mesta handlade om droger? Salim antog att så var fallet eftersom att resten av grabbarna var små spinkiga tonåringar. Ju längre tiden gick desto mer makt fick Salim i detta gäng då han var störst och starkast av dem alla. Det tog några år för John att inse vilka konsekvenser som kan komma efter att en gång blivit stoppad av snuten med droger i hela fickorna. Salim hade precis fyllt 18

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med bra rp då jag har väldigt stora erfarenheter inom det då jag har rpat ganska länge och vet hur man ska rpa och jag kommer kunna bidra med roliga och bra scenarion samt att jag kan tillbringa i servern med gott skratt osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är att hjälpa communityt och bidra till servrarna. För att jag ska kunna göra det måste jag lägga ner hårt arbete för att leverera det bästa. Mitt rollspel kommer troligtvis vara polis för att jag gillar att jobba med jag kan också bidra genom att spela valdigt seröst, inte lalla , och skapar bra scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex i en biljakt så är jag polis så behöver jag it preja direkt kanske låta honom fly eller Göra scenariot längre

Hur hittade du Unive? Fivem

Tillbaka