Accepterad Purple_gang | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LIL. Tjay

Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Sean

Vad är ditt discord namn? traxzz.10

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Zakki Osman

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Rättvis och

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag heter Zaki Osman. Jag är upp växt i sverige och jag kommer från england. Jag var uppväxt i skåne i malmö och jag hade det jätte kul. Jag är urspungligen från England och jag pratar bra engelska. Jag kan vara bra på olika saker och jag är bra med bilar så hade kunnat till exempel jobbat på Mekonomen. Jag skulle vilja jobba på meko för a jag tycker det är snällt att hjälpa andra folk när det behövs. Jag vet själv hur det känns att man måste vänta eller att det är stängt för det inte finns så många personal. Därför skulle jag vilja jobba i Mekonomen. Jag skulle bli en marja lisa personal också för det brukar inte finnas så många där. Jag vill alltid göra vad som helst för att skulle hjälpa någon som behöver hjälp. Speciellt de som är i nöd Det är ganska fint i skåne och det finns många roliga saker och jag när man har många kompisar och vara med dom till exempel å och bada på ett stort bad hus eller att åka till ett tivoli där man kan äta, chilla och åka karuseler.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra till en rolig och unik scenario. Jag kommer att bidra med långa och roliga scenario med en så hög Rp nivå som möjligt. Jag kommer också bidra att rapotera regel brott till staffs så det kan banna dom för att få bättre RP server som möjligt. Jag ska även göra mitt bästa så att både får ett bra scenario.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att till exempel om en annan person håller på vinna ett scenario så måste jag ändå rp:a med även fast jag inte vinner scenariot. Man måste heller inte alltid vinna ett scenario för att det ska vara kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har blivit bannad flera gånger. Jag har inte spelat unive på ett halvår ungefär. Jag väljer att komma tillbaka eftersom jag tyckte det var kul att rpa på unive. Efter jag hade blivit bannad hade jag lärt mig att inte göra om det och vara mer försiktig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Random Death Match, VDM, Vehicle Death Match, Sunt För Nuft, Logiskt tänkande, Combat logging, Loggar ut mitt i ett scenario, FearRP är att du ska rpa som att det vore irl, MetaGaming, att din karaktär får veta information som kommer utifrån Unive som till exempel Discord. Power Gaming att du inte rpar till exempel om du ramlar eller blir på körd,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat unive innan. Jag har även varit servervakt och även med i gäng som Vice boss. Så jag skulle säga att jag kan mycket om RP.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka