- Meddelanden
- 94
- Reaction score
- 2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen
Vad heter du IRL? Sean
Vad heter du på discord? 2023 STYXZ.#1274
Hur gammal är du? 12
Hur länge har du spelat på Unive? I drygt 6 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer sparka folk som inte är aktiva jag kommer anställa nya och mognare folk som är aktiva och trevliga och inte otrevlig och kaxig
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbar just nu på mekonomen och jag är biträdande chef på mekonomen just nu och vi har ingen chef därför tycker jag att jag ska bli chef för jag redan jobbar där och jag är bitr chef där också.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag minst 2 timmar +
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart jag är redan bitr så där nästan likadant.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag skulle heller aldrig spelat en snabbservice istället för Unive
Har du läst våra Regler? Jag själv klart jag jag läst alla era regler
Vad heter du IRL? Sean
Vad heter du på discord? 2023 STYXZ.#1274
Hur gammal är du? 12
Hur länge har du spelat på Unive? I drygt 6 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer sparka folk som inte är aktiva jag kommer anställa nya och mognare folk som är aktiva och trevliga och inte otrevlig och kaxig
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbar just nu på mekonomen och jag är biträdande chef på mekonomen just nu och vi har ingen chef därför tycker jag att jag ska bli chef för jag redan jobbar där och jag är bitr chef där också.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag minst 2 timmar +
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart jag är redan bitr så där nästan likadant.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag skulle heller aldrig spelat en snabbservice istället för Unive
Har du läst våra Regler? Jag själv klart jag jag läst alla era regler