Nekad Purple_gang | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LIL. Tjay

Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
2
Länk till din steam profil: 200.pump.5.0

Ditt Hex-ID: steam:11000014d3f5d67

Vad är din discord tagg? STR1C#1274

Vem var det som bannade dig? Blev timeout i Unive Discorden för jag tagga Limpis och Philip och sa att jag är frivillig till vilket jobb som helst som staff eller frivillig som MA. Vet ej vem som banna mig.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-18 155115.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag helt enkelt taggade Limpis och phillip och sa att jag va frivillig som staff.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag taggade limpis och phillip och skrev att jag va frivillig som staff sen blev jag timeout.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va mitt fel för jag skulle aldrig taggat Limpis och phillip och säga så.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad på Discorden för jag taggad en helper men jag vet alla regler nu för jag har läst alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle bara inte taggat Phillip och Limpis.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska aldrig tagga Phillip eller Limpis.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, jag förstår att jag inte ska be någon att läsa min ban överklagan för då bli man automatiskt nekad.

Du skriver ingen ban överklagan för att du blivit timeoutad och du ska verkligen inte bumpa din överklagan. Du fåt sitta ut timeouten.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka