Accepterad Purple_gang | Ansökan till Servervakt [Raxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LIL. Tjay

Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Sean

Vad heter du på discord? traxzz.10

Vad är ditt Hex:ID steam:110000160c52eeb

Ange ditt födelsedatum 8 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag kommer hem från skolan ungefär 16:20 spelar till 17:50 eftersom att jag har träning 18:30 till 20:00. Sedan efter det spelar jag tills 22:30 tisdag är det samma som Mpndag. Onsdag kommer jag hem 15:50 och spelar direkt till 22:30 eftersom att jag inte har någon träning då. Torsdag är det samma som måndagar och tisdagar. Fredagar kommer jag hem 14:30 och spelar direkt ungefär till 02:00 om inte längre. Helger spelar jag från 09:00 hela vägen tills
Natten ungefär 03:00 om inte längre men tar såklart en liten paus i mellan för att sedan äta och så vidare.

Lov.:
Då brukar jag vara aktiv som fan. Spelar från morgonen till natten ungefär 08:00 till 04:00 liten paus också mellan.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ganska länge har varit medlem förr på Unive sedan slutade jag spela ett tag och tappade alla rollerna eftersom att jag var inaktiv sedan kom jag tillbaka nu och har varit medlem ungefär 2-3 månader nu.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag kan ej ta skärmdump pga av att mitt tangentbord har ett helt annat system där jag ej vet hur man tar skärmdump på men har ungefär 9-10 banns men det var länge där jag va ny och ej visste hur man spelade spelet. Jag har varit black listad en gång och det var ett missförstånd eftersom att under ett scenario där vi ej visste vem som skulle vinna scenariot så drogs min kabel från datorn och stängde allt. Sedan i loggsen visade sig att jag c logga även fast jag inte gjorde det och skulle aldrig göra det för att jag bidrar till en good rp på Unive rp.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att man ska hålla koll på servern så att folk inte gör regelbrott. Om de gör kan du antingen kicka de eller göra en sv ban de de blir bannade i 1 timme och sedan får staffsen ta beslut om de ska tas vidare eller ej.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom att jag vill vara med och hjälpa även bidra till en bra rp på Unive med att kicka och sv banna personer som lallar och bryter mot reglerna på servern. Jag vill även vara med i servavakt teamet där jag arbetar både snabbt och effektivt. Jag vill även vara servervakt för att jag är bra på göra saker snabbt och samarbeta med mina andra servervakter. Det är även kul att få testa att vara en del av teamet. Men däremot har jag redan varit med om upplevelsen att det är kul eftersom att jag har varit servervakt förr på Unive.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är då till exempel att bara för jag är servervakt så ska jag då inte använda det på ett sätt där jag kan vinna scenarion för mina vänner som till exempel jag känner en grabb irl och han dör så ska jag då inte hjälpa hnm bara för att vi känner varandra utanför spelet. Det kan även vara att om jag har en vän jag är nära med och han gör regelbrott. Då ska jag inte låta hnm vara och inte banna honom bara på grund av att vi är bra vänner. Även fast vi är vänner och känner varandra ska jag ändå banna eller kicks eftersom att vi behöver en bra RP nivå som möjligt på Unive roleplay.

Abuse innebär då att om till exempel jag är inte scenario och sedan dör i en skottlossning. Då ska jag självklart inte ressa mig själv för att sedan skjuta tillbaka på hnm och vinna scenariot. Det är abuse att man använder sin servervakts roll för att göra regelbrott till exempel.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka