Inaktuell Purple_gang | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LIL. Tjay

Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? sean

Vad heter du på discord? TRAPZ.#1274

Ange ditt födelsedatum 2 September 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till Medlemskaps Ansvarig är att för att jag ska kunna göra Unive roleplay discorden till en bättre plats och så att jag kan hjälpa fler folk så att dom inte behöver vänta så mycket när dom har gjort en medlemskaps ansökan. Jag har också sökt för att det finns dom som vill bli medlem på servern, det är då jag kommer in till hjälp för att läsa deras ansökningar. Jag sökte också för att det går snabbare för oss medlems ansvariga att läsa deras ansökningar och det går snabbare när vi ska ta intervjuer för att vi är så många som kan ta intervjuer och då går det snabbare och då kommer det inte ta så lång tid för att det finns fler som kan hjälpa.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja mig för att jag är stress tålig och att jag kan hantera stress ganska bra. Ni ska välja mig som Medlems ansvarig för att jag är snabb på det jobbet jag gör och att jag läser och tar intervjuerna så snabbt jag kan. Jag är väldigt trevlig och jag är inte till exempel otrevlig när dom typ kaxar sig jag försöker bara lugna ner dom. Jag är också väldigt bra på att ta intervjuer. Jag kan säga att om en icke medlem söker till medlemskap så kommer den mindre än 1 timme bli läst och deras intervju kommer också ta mindre än 1 timme. Det kommer inte ta alls långt tid för att jag gör mitt jobb väldigt bra och snabbt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta som på ett trevligt sätt till exempel '' Hej och välkommen till till intervju''. ''Är du redo eller ska vi vänta lite''. Sen kommer jag va väldigt snälla mot dom och låta dom prata och säga vad dom vill. Sen ska man heller inte va otrevliga mot dom. Så jag tycker vi ska bemöta dom på ett trevligt och snällt sätt och sen på sluten säga att dom ska ha en fortsatt trevlig dag så att dom blir glada till slut.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill påverka det genom att visa att man ska ha respekt mot alla. Bara för att man är medlem så ska man inte vara otrevlig mot en ickemedlem. Som medlem är det extremt viktigt att hålla sig till grundreglerna och även alla andra regler. Jag som medlemskaps ansvarig kommer att påverka detta. Hur kommer jag göra de då? Jo jag kommer berätta lite om det när jag tar intervjuer men nya medlemmar på unive så att dem inte kommer in och kaxar bara för att dem är medlemmar. Jag kommer ta ansvar till att folk beter sig inom rp,n och inte lallar så att det blir jobbigt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Det jag tycker krävs från dom är att dom kan alla grundreglerna. Och berätta en bra saga om sin karaktär.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar hade varit att läsa så många medlemskaps ansökningar och ta så många intervjuer jag kan. Jag skulle även haft ansvar att ta intervjuerna för man har bara 2 dagar på sig.

Hur ser din aktivitetet ut? Från Måndag till Söndag. Varje dag från måndag till fredag så går jag till skolan sen kommer jag hem ungefär 15:10 och sen går jag in i unive och RP:ar lite sen kollar jag om någon har gjort en ansökan som Medlem. Sen på lördag och söndag så vaknar jag sen går jag och äter sen borstar jag mina tändewr sen går jag in på unive och kollar läget och jag kommer in och är aktiv ungefär 09:20

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är en väldigt trevlig kille och samt är jag också snäll och jag tar alltid om dom jag pratar med och gör dom. Jag gör även mitt jobb väldigt bra och snabbt samt jobbar jag också effektivt.

Senast ändrad:
++rep han har varit SV tidigare och även är han väldigt trevlig och är nu chef hos SC Styling och vet hur man tar hand om intervjuer. Tycker han skulle passa bra som Medlems Ansvarig. Hoppas du blir Medlems Ansvarig

+rep han är väldigt snäll och trevlig han är också väldigt bra på att ta intervjuer och jag tycker han ska bli medlemskaps ansvarig

++rep han har varit SV tidigare och även är han väldigt trevlig och är nu chef hos SC Styling och vet hur man tar hand om intervjuer. Tycker han skulle passa bra som Medlems Ansvarig. Hoppas du blir Medlems Ansvarig
Tack så mycket ❤️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka