Nekad puntrikenftw | Whitelist ansökning [Deeney] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

puntrikenftw

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198220041615/

Vad är ditt namn i verkligheten? Patrik Sjödin

Vad är ditt discord namn? puntriken#9124

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 1991

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Piotr Kuznetsov och är 29år gammal, han är född i Ryssland men flyttade till Sverige vid 5års ålder. Han har ett stort intresse av bilar samt fest, har haft ett missbruk tidigare med narkotika så som meth och weed men har lyckats tagit sig ur det. Han har jobbat lite överallt tidigare, jobbat på både taxi och mekonomen och har skött sina jobb bra. Kan även se sig själv jobba inom vården då han gillar att hjälpa människor och har utbildning inom HLR. Han har en dotter och en bror han försörjer. Han ser sig själv som en väldigt rak och ärlig person, som har sin familj som prio ett. Han har varit i den kriminella världen tidigare och har lätt att knyta kriminella kontakter, men försöker hålla sig ifrån det så bra det går. . Piotr gör allt för att sin familj ska ha det så bra som möjligt. Han är en trevlig person som har lätt att föra en konversation, även en lång stubin som gör att han undviker bråk väldigt bra.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag sköter mitt RP på en hög nivå och kommer tillföra härligt spel med bra RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker servern håller hög nivå vilket är det jag letar då jag vill göra så verklighetstrogen rp som möjligt, och jag önskar verkligen att spela på en bra och seriös server.

Hur hittade du Multistaden? Har letat lite nya servrar med så bra RP som möjligt, men vän hade precis börjat spela på multistaden och tipsade mig om att börja här jag med.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha så roligt som möjligt, att komma ifrån verkligheten en stund. Att hitta skönt häng och hitta nya vänner. Men har ej något speciellt mål med min karaktär, har RP:at med Piotr i cirka 400h och alltid lyckats hitta något som passar honom. Men att knyta kontakter och se vart allt tar mig är något jag tycker är riktigt skoj.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar ej på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka