Vidare till intervju Punkt. | Chef-jobb ansökan (Kriminalvården) [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sashathefox

Icke Medlem
Meddelanden
339
Reaction score
24
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvården

Vad heter du IRL? Gustav

Vad heter du på discord? Punkt.#3201

Hur gammal är du? 19

Hur länge har du spelat på Unive? Ett år ungefär

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har märkt av att kriminalvården inte är ett så aktivt jobb, jag är en aktiv spelare och som chef så kommer jag även att anställa folk som är aktiva, jag kommer att hitta en aktiv och bra biträdande chef som kommer att vara aktiv när jag inte är det. Även många anställda som vet hur man ska göra och vara aktiva som sagt. Det största målet jag har är att det är ett aktivt jobb så att de som sitter i fängelse får en roligare upplevelse och att de personer som jobbar där verkligen ser till så att det blir roligt för båda parterna. Mitt mål för att få det till ett bra jobb är att jag anställer personer som jag vet är kompetenta nog till yrket och att de förstår vad man ska göra och inte göra när man jobbar på kriminalvården. Jag kommer konsant att söka nya anställda samt att jag kommer håll bra koll på de som jobbar samt ge ut bonusar till de personer som jag tycker har skött sig bäst en gång i månaden eller varanann vecka. (Om det går bra med de jobb ansvariga såklart) Sen kommer jag att bidra med en bra rp då jag vet hur både kriminalvårdare och fängslade beter sig inne i fängelset pga mina föredetta erfarenheter samt att göra det roligt för alla. Kommer även att hålla bra kontakt med polisen så att vi är på samma plan när det gäller regler och liknande som gäller i fängelset.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef på kriminalvården tidigare och jag har mycket erfarenhet just med det jobbet då jag även jobbat där tidigare och efter det. Jag vill att det ska vara många anställda som är där så att det blir roliga scenarion mellan både kriminalvårdare och de som sitter inne i fängelset.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara så aktiv som jobb och skola tillåter. Men runt 4 timmar per dag på vardagar och sen ökar det mer på helger. Men det kan variera pga jobbtider och liknande men jag kommer fortfarande att vara aktiv samt anställa en aktiv biträdande chef och anställda medarbetare.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka