Nekad Punkt. | Chef-jobb ansökan [Ben]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sashathefox

Icke Medlem
Meddelanden
339
Reaction score
24
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvården

Vad heter du IRL? Gustav

Vad heter du på discord? Benym#3201

Hur gammal är du? 19

Hur länge har du spelat på Unive? Vet inte exakt men ganska så länge.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att anställa personer som är vettiga att jobba inom sjukvården folk som vet hur man hanterar stress bra och hur man ska ta hand om folk på bästa sett. Jag kommer att anställa folk som är aktiva så att det är många som åker runt och hjälper folket som behöver hjälp. Jag kommer att vara en chef som håller sig lugn och komptakt som gör så att folk gillar mig och kommer att vilja ha kvar mig som chef. Jag har jobbat på sjukvården innan och jag märkte av att det inte var så många som var anställda och jag träffade aldrig chefen, jag kommer att vara aktiv och träffa mina jobbkamrater ofta. Jag kommer även att ha möten ofta så att jag vet vart folket ligger och berätta om de mål som jag har för alla individuellt. Jag tycker att det viktigaste som chef är att man har bra kontakt med sina jobbkamrater.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat inom sjukvården och jag märkte då vilka problem som fanns och jag vet precis hur jag ska göra dem bättre. Det gäller att man anställer folk som är duktiga på deras arbete och vet vad de gör som även har bra kontakt med mig som chef och att jag har bra kontakt med mina jobbkamrater för jag tycker att det är det viktigaste inom alla yrken "samarbetet mellan de som jobbar och chef". Jag kommer även att välja jobbkamrater som är kapabla till att lära ut så att jag inte behöver göra allting själv vilket är viktigt att ha så att man inte blir helt utbränd som min dåvarande chef var!

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är aktiv mycket det kommer ligga på runt 3-5 om dagen det kan skiljas lite då och då pga jobb men minst ca 3 timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det kommer jag att göra.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag.

Tillbaka