Accepterad Punkt. | Ban Överklagan [Lasse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Punkt.

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,365
Reaction score
51
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199807716946/

Ditt Hex-ID: 11000016e1dde52

Vad är din discord tagg? punkt1_

Vem var det som bannade dig? lasse/turbo

Bild på banmeddelande: bild_2025-02-10_093214807.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sköt en snut och de ska men ej göra de va dumt av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de va bara ett trafikstopp sen börja dem boxa in oss och då körde vi och sen efter ett tag hoppa ja ut ur bilen och rikta på polisen och polisen valde och köra så jag sköt polisen de ksk inte va de bästa beslutet ja gjort men de blev som de blev och jag kommer in te gö om de

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va rätt beslut för man ska inte skuta poliser de va dumt av mig men jag har lärt mig att man inte ska skuta poliser

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja för små saker ba

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle bara kunna köra vidare tills polisen försvann ele att polisen tar oss för man ska inte skuta poliser de va dumt kommer ej gö om de, de ska ju va kul för båda parterna

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har ja man ska ej skjuta poliser och jag kommer aldrig gö om de de va riktigt dumt av mig och skuta poli8sen och kommer inte gö om de

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Tillbaka