Nekad Punkt.79 | Ban Överklagan[SpiKen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevinchang07

Aktiv Medlem
Meddelanden
859
Reaction score
103
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/potataman/

Ditt Hex-ID: 11000013f8d2069

Vad är din discord tagg? KevinChang#8285

Vem var det som bannade dig? spiKen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-08 112046.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett misstag. Detta misstag vart att jag körde på ett berg med en (sport bil) eller rättare sagt import.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ringa min medlem och säga att han skulle komma upp så vi kunde åka iväg. Jag skulle ringa min medlem och säga ´´Vi måste dra nu`` sedan vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var det då jag inte tänkte mig för att man ej får köra på berg med sport bilar då det går under reglen sunt förnuft. Jag är otroligt ledsen då jag ångrar mig så himla mycket att jag gjorde detta misstag. Men jag är fullt förstålig att jag vart bannad och förstår varför jag är bannad. Men jag tycker att denna ban vart felaktig då jag både har sett men även blivit tillsagd av andra spelare och staffs att man får åka där jag åkte. Dessa som har pratat med mig har även sagt att jag ej behöver en offroad bil för att köra på det berg jag körde på. Jag ber så mycket om ursäkt då jag ångrar mig så så så mycket och vill ha en andra chans då jag vill så hämskt mycket spela denna veckan. Jag tycker att denna ban är felaktig då jag gjorde ett misstag som jag ej vart medveten om att man ej fick göra och därmed tycker jag att jag skall få en andra chans. Jag tycker att jag skall få en andra chans då jag ej viste att man ej fick göra detta då många både medlemar/kriminela och staffs och svs säger att man får åka där jag jar sett T.ex Jonas ögren/Lexty köra där jag gjorde. Jag tycker att denna ban är felaktig då jag inte hadde en arning om att jag ej fick köra där jag gjorde men jag vet att alla borde vara medvetna om att det ej är OK att köra där jag gjorde. Jag tycker att jag borde få en andra chans då jag kan RP:a bättre än jag gjorde där jag kan RP:a så himla mycket bättre än jag gjorde under den dära tragiska stunden. Jag tycker även att jag förtjänar en andra chans då jag trycker att denna vart felaktig då jag ej varit medveten om att man EJ får köra över berget. Men jag vet vad du tycker och kommer tänka och det är att jag skulle varit medveten om att det där vart mot reglen suntförnuft. Jag vet att det ej är verklighets trogret att köra över ett berg med en sport bil men om alla säger att man får så tänker jag okej om dom säger att man får och gör det själva så borde det vara okej. Men jag tänker att man borde ta upp detta på ett KRIM möte eller något så alla kan höra att man ej får och att detta bryter emot reglen sunt förnuft. Jag vill även säga att detta vart en felaktig ban då jag är medveten om vad jag gjorde för fel och vet vad jag skall tänka på i framtiden. Denna ban vart felaktig då jag vet att jag gjorde fel och kommer tänka på detta i framtiden. Jag vill även säga att jag är otroligt ledsen och även säga att detta kommer aldrig att ske igen ifrån min sida det kan jag lova du har mitt ord. Jag vet att man ej kan lita på ord och det förstår jag då jag själv gör det hela tiden och får betala för det men jag vill bara att du skall veta att jag är så himla ledsen och ångrar mig så mycket och hoppas att du förstår mig. Jag måste även berätta för dig att jag är fullt förstålig om varför du bannade mig. Jag vet att du valde att banna mig då du bara gör ditt jobb och att du gör detta för att servern skall vara bra och sådant. Jag vill även bara säga att jag är så ledsen att jag bröt mot reglen sunt förnuft omedvetet. Jag vill även säga att jag ångrar mig och har lärt mig så himmla mycket av denna ban det jag har lärt mig är ju att man ej skall lita på vad andra säger man skall ej lita på allt som sägs. Jag tycker även att detta som jag gjorde vart fel och kan känna och tycker att denna ban var nördvändig då jag nu är medveten om vad jag gjorde för fel och vet nu att man inte får åka den vägen som jag gjorde då den bryter mot reglen sunt förnuft. Jag vill även bara säga att jag ångrar mig att jag litade på allt som alla andra säger. Jag känner mig lite dum att jag litade på alla som sa att man fick och är nu besviken på mig själv att jag faktiskt litade på vad andra sa. Jag hoppas att du förstår mig och därmed kanske försöka sätta dig in i min situation då det skulle vara lättare att se både ifrån din vinkel samt min vinkel så vi båda kan få en bättre uppfatnign om hur jag kännde och hur jag tänkte. Jag vill även bara säga att jag tycker att jag gjorde fel då jag litade blint på andras ord och därmed fick betala med en ban. Detta är ju såklart mitt fel men jag står fast vid att denna ban är felaktig då jag ej vart medveten om att man inte fick åka där jag gjorde och att denna väg jag åkte bröt mot reglen sunt förnuft. Jag vill säga en sista sak med denna ban och det är att jag är så hämskt ledsen över att jag inte visste om detta och att man inte fick köra där jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag och jag kan berätta att man skall respektera sina bans och staffen/staffsen som banna eller bannade dig och att du skall vara tacksam för att dom lägger ner sin tid på att göra servern bättre genom att banna dom som gör fel men vissa kan vara lite strängare än andra och du hadde kunnat ge mig en varning. Men jhag har även lärt mig att man skall läsa igenom alla regler 4-5 gng i veckan och då få en uppfatning omn vad man ej får och vad man får göra på servern så att inga regle brott sker som dett skede nu och jag har faktiskt glömt att läsa reglerna idag och ber om ursäkt men jag har även lärt mig att man skall RP:a som om det vore IRL och där med får man en bättre RP samt roligare scenarion jag har även lärt mig att man skall vara trevlig och inte arg på dom staffs som lägger ner sin tid och sin fri tid på att försöka göra servern till en bättre servern och jag har även lärt mig att man skall ha tålamod då alla staffs har mycket arbete att göra då dom måste se till att massore med saker funkar mm/med mera och jag har även lärt mig att man skall lära sig av sina tidigare bans och dom kan vara lika lärorika som reglerna för om man nu glömmer attläsa T.ex reglen sunt förnuft så kan man bli bannad och lära sig vad man gjorde för fel och lära sig om vad man gjorde för fel och kjan därmed förbättra sin RP igenom sin ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hadde kunnat göra anorlunda är att man skall tänka över reglerna som t.ex sunt förnuft och även RP:a som om detta var IRL. Jag hadde kunnat göra anorlunda är att jag skulle kunna tänka efter innan jag gjorde detta. Jag skulle även kunna göra göra detta anorlunda och det är att jag skulle kunna prata med den andre medlemen och därmed välja en annan bil som vart offroad men då jag ej visste om detta så kunde jag ej göra detta men som man brukar säga man är alltid efter klok som då menas med att man alltid tänker vad man hadde kunnat göra anorlunda efter man har gjort det reglebrottet. jag hadde även kunnat tänka efter själv och fråga mig själv om man verkligen får åka där jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det är att man skall tänka över vad man gör och tänka samt RP:a som om det vart IRL. Jag har även lärt mig att man EJ skall lyssna blint på vad andra säger och då tänka efter och ge sig själv en tanke tänkare och fundera på om man hadde gjort det IRL. Jag har även lärt mig att man skall tänka över reglen sunt förnuft och även tänka på vad man skall åka och göra innan man väljer bil så att något sådant här som jag gjorde inte händer igen eller händer andra. Jag har även lärt mig att man skall acceptera sina bans och kanske till och med prata i support för att se T.ex staffens perspektiv så man är medveten om hur det såg ut för denna staff som bannar dig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det är klart att jag gör :)

Anser att du som boss borde ha bättre koll på reglerna än att köra en låg bil på ett berg! Kommer därav inte acceptera denna ban överklagan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka