Accepterad Punken | Ban Överklagan {Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Punken

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198314464741/

Ditt Hex-ID: 1100001151ca5e5 (Hex)

Vad är din discord tagg? _punken

Vem var det som bannade dig? Då det är en discord ban, får jag inte denna informationen.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: 177f666c05755571631904d00340008d.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kan inte minnas exakt vad det handlade om då jag inte får med mig någon anledning när det gäller discorden, men jag vill minnas att det handlade om en stulen polisbil som jag och en vän körde runt i, vi fick senare chansen att förklara oss i supporten varpå vi förklarade händelsen. När vi väl satt i supporten har troligen något problem uppstått mellan mig och någon ansvarig där den har valt att banna mig. Jag är övertygad om att det inte handlar om något slags påhopp eller liknande utan säkerligen som vilken tvist som helst. Händelsen inträffade för ett så pass långt tag sedan att jag inte varken är säker på vad det handlade om eller vet varför jag blivit bannad. Jag är inte bannad på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som tidigare påtalat kan jag inte med all säkerhet säga vad som hänt men jag vill minnas att det handlade om en stulen polisbil och en senare tvist i supporten. Jag minns att jag körde runt i en polisbil och blev ifrågasatt av en staff via ingame-chatten varför jag hade polisbilen varpå jag förklarade att jag hade hittat den och tagit den. Jag blev sedan indragen i supporten för att få förklara mig ännu mer när något problem säkerligen uppstått.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har sjukt svårt att se att jag har sagt något olämpligt av något slag, jag är fruktansvärt tydlig och intresserad av att sköta dessa problem med ett vårdat språk och ett resonemang där man ser sakerna utifrån vad de faktiskt är för något. Jag tycker att det är viktigt att man inte svävar iväg och pratar om olämpliga samt irrelevanta saker i ett sådant här ärende. Därav misstänker jag att jag blev bannad av den anledningen att jag hade stulit en polisbil och inte genom det snacket som skedde i servern. Som tidigare sagt så är jag inte bannad ingame utan bara i discorden. Med detta sagt så tror jag att det feltramp jag gjorde med polisbilen blev ett resultat som innebar att jag blev bannad i discorden. Alltså, både jag och staffen var väldigt fel ute.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte haft någon liknande ban innan, säkerligen korta avstäningar på ca 30 min rent historiskt men aldrig någon längre eller permanent ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, att situationen uppstår ligger på mig. Jag skulle aldrig tagit polisbilen för då hade problemet aldrig skapats. Det är smådetaljer som avgör och i detta fallet var det en större detalj som avgjorde. Utifrån detta har jag lärt mig att det kan vara fruktansvärt bra att tänka, inte bara en gång utan flera gånger innan man tar ett beslut, något som jag kommer föra med mig framöver.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Definitivt, det är ett scenario som inte kommer att uppstå igen på grund av att jag har fått köpa mina lärdomar dyrt och ta den ban jag har gjort. Jag kommer utifrån detta att resonera på helt annat sätt ingame och ta bättre beslut utifrån de lärdomar jag har fått. Att inte ta polisbilar är en fruktansvärt bra början men att som tidigare påtalat, inte ta beslut för fort utan tänka igenom dem och varna mig själv för de konsekvenser som kan komma att uppstå.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfattat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka