Nekad Punjabi Jordan | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Punjabi Jordan

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 11000010e7af41e

Vad är ditt namn i verkligheten? Mazen

Vad är ditt discord namn? Big Dripa#2205

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sanyk Al Osama och är född i Rumänien år 2002 i en av Rumäniens kändaste familjer. När han var 11 år gammal så hände något som skulle ändra hela Sanyk Al Osama åsikt om världen. Sanyk Al Osama var ute med en av sina favorit kusiner Andrej, Klasko och var på väg för att köpa ett par nya skor som precis hade kommit ut. När de va inne i affären så hörde de att människor utan för började skrika. När de hörde alla människor skirka så ville de veta vad som hade hänt men innan de ens han gå ut så flög ett skott rakt in i Andrej huvud och dödade han på plats. Sanyk Al Osama fick reda på efter några år att det var hans egna pappa som var mördaren och han ville få bort på Andrej och Sanyk Al Osama för att de enligt han hade förstört hans liv. När Sanyk Al Osama var 18 år gammal så fick han också reda på att det var Maffians idé att göra detta och att de var efter han. Så när han fyllde 19 så rymde han och hans mamma till Sverige för att starta ett helt nytt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jo, vi kan börja såhär. Att rpa på unive har jag gjort ett ganska långt tag. Man har lallat en hel del vissa gånger och så har man tagit rp nivån på en sådan hög nivå som man bara kan. Jag vet själv att jag kan bidra till väldigt god och social rp, samt skapa roliga scenarion som är roligt för båda partner. Tro mig att rpa har jag ganska enkelt för och om ni kräver en sån god rpare som verkligen behövs i staden så är jag mer eller mindre jätte vänligt att kunna få ta den platsen!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som jag nämnde innan, skapa roliga scenarion och såklart ha en tanke av social rp i backgrunden. Att jag vill rpa som kriminell kan jag definitivt göra och jag har hjärnan, det logiska tänkandet och den biten social rp som behövs för att kunna rpa som krim. Att gå runt och skjuta ska inte riktigt vara det jag kommer göra varenda fucking sekund. Därmed så är det snusförnuft att gå o skjuta varenda sekund, utan därför ska man vara lite som mig och rpa socialt. Alltså gå och prata med motståndaren och försök att lösa något som en jävla gäng bör göra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att man ska rpa fram ett scenario som är roligt för båda partners. Det handlar inte om att det bara är du som ska vinna utan det ska helt enkelt bli roligt för bägge två och ingen bör böla för att de inte vann scenariot.

Hur hittade du Unive? Mina vänner

Tillbaka