Nekad Punjabi Jordan | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Punjabi Jordan

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/citadel_in_asad/

Ditt Hex-ID: 1100001027fb23e

Vad är din discord tagg? Mazen Jaffar Byn#6474

Vem var det som bannade dig? Noahhn

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo, för att de nämligen trodde att jag stod där i piren med ett par vänner som lallar runt och rdmar en annan spelare i ett ställe där man har bil träff!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt börjar med att jag träffar på nytt folk med mina vänner vid piren. Det var nämligen så att jag har haft någon konflikt med dessa spelare innan som var en ganska stor incident. De hämtar sina vänner och vill lösa problemet som vi har haft innan. Vi håller på att prata och så kommer det någon spelare från ingenstans som inte är inblandad i våran konversation eller vårt problem, han slår slag mot min vän med en ficklampa och då hoppar på resten av folket han. Jag försök slå han med mitt baseboll trä och får honom att dö. Han hade redan svårt skadat min vän och andra kompanjoner och efter en kort stund så blir jag avstängd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Helt ärligt så tycker jag att det var till en viss del ganska felaktigt. Ju med att en spelare kommer från ingenstans och slår slag mot mig och mina vänner och svårt skadar en av mina vänner. Alla andra börjar slåss och fler och fler skadas. Liksom jag kanske gjorde fel eftersom att det var exakt vid piren, men det var inte fel av mig att agera!

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De tidigare bansen har handlat om att jag helt enkelt har lallat runt och pratat ooc osv. Jag vill bara säga att jag är ganska ny i den här staden! det behöver inte riktigt spela någon roll men de tar lite tid för mig att förstå lite grejer. Jag har börjat lära mig grejen och syftet med rollspelandet! Till en början så var jag helt borta, men avstängningarna bara hjälper faktiskt mig att förstå syftet och tänka om inom rollspelandet och vad jag kan förbättra!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja deklart man kunde göra det. Att jag tex kunde bara undvika situationen och bara inse att detta bygger på en dålig rp nivå. Men som sagt det var verkligen inte BARA mitt fel! Visst jag kunde gjort annorlunda men det var väldigt fel av de andra att gå o slå mot mig och mina vänner!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Just detta om rp nivån och vilka platser det gäller att bete sig inom mitt rollspel. Jag har lärt mig att det handlar om att också vara ganska "teknisk" tänkande inom rp:n och att jag måste tänka mer logiskt. Jag kommer bidra till en bättre rp nivå och visa att jag kan hantera olika situationer,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Du står med ett basebollträ och DÖDAR folk. UTAN KRIM.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka