Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198018979902/
Ditt Hex-ID: 1100001037fe83e
Vad är din discord tagg? Juge#1666
Vem var det som bannade dig? nekkan
Hur lång tid var din ban? 3 dgr
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? anllednig du döda någon på torget
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att dom trodde att jag inte hade en anllednig till de
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte i en bil och en grabb komoch börja kaxa och jag slog honom min kompis kom ut och slog ner han sen kom jag och slog i han till döds och sen skrev han i ooc vad gör ni och efter de drog vi och lämna han på sjukhuset
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har intw
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte behöft döda han
Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte döda folk på en öppen plats
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det.
Ditt Hex-ID: 1100001037fe83e
Vad är din discord tagg? Juge#1666
Vem var det som bannade dig? nekkan
Hur lång tid var din ban? 3 dgr
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? anllednig du döda någon på torget
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att dom trodde att jag inte hade en anllednig till de
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte i en bil och en grabb komoch börja kaxa och jag slog honom min kompis kom ut och slog ner han sen kom jag och slog i han till döds och sen skrev han i ooc vad gör ni och efter de drog vi och lämna han på sjukhuset
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har intw
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte behöft döda han
Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte döda folk på en öppen plats
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det.