Nekad PUNGI | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
P

PUNGI

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/MyBalls123/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? H.A.R.A.A.M#6086

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär föddes år 1993 och när han var tio år och bodde i Österrike blev hans pappa dömd till livstids fängelse för mord och grovt narkotika innehav, sedan blev han mördad i fängelset efter knappt ett år. Efter den dagen bestämde Sven att han skulle allt han kunde för att hämnas på polisen för vad det gjort till hans fader. I hans ögon var polis de elaka och han hade växt upp till att göra allt för att få tillbaks på dem och därför började han med kriminalitet. När han var 16 år så bestämde han att flytta till ett annat land nämligen Sverige eftersom att han inte hade kommit in på något gymnasium och hans pappa hade haft en kriminell kompis där som erbjöd Sven att få bo hos honom tills han kunde skaffa egen bostad. Sven började sedan jobba för honom med att smuggla narkotika och andra droger och även sälja droger ute på gatan. När han var 20 år så skulle han och hans gäng göra ett bankrån och det var där första tabben kom. De blev tagna och han blev dömd till 8 års fängelse. Nu har han bestämt sig för att flytta till en ny stad för att försöka skaffa ett nytt liv och förhoppningsvis fortsätta ge hämnd på polisen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har mycket experience så jag kan alla regler och är bra på att följa dom och på RP i huvudtaget. Jag har även många timmar på spelet (ungefär 900) vilket jag iallafall tyder på att jag kan en del om RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är bra RP, trevligt community och människor ingame och fett många som spelar

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom vänner som körde.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål är att få en bra RP experience och förhoppningsvis göra den bättre för andra människor som kör också, feta scenarion och massa annat.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Med denna karaktär jag kör nu så är mitt mål att bli förhoppningsvis nån kriminell i antingen en liten liga eller större liga, men förhoppningsvis skaffa ett lagligt jobb innan så jag får göra annat än bara olagligheter och förhoppningsvis bli en respekterad välkänd person på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, kom just tillbaka till RP och detta är enda servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka