Accepterad Punger475 | Ban överklagan (Quirkz303)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Punger475

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Användarnamn: Punger475

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198204684528/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Punger475

Vad är din discord tagg? #0794

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Permanent bannad för RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev kallad sosse och då drog den personen som kallade mig sosse drog till mig och då drog jag till honom tillbaka och det kanske var fel men det var självförsvar tyckte jag, men tydligen så var det fel så det kommer jag aldrig mera göra,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kanske gjorde fel men enligt mig tycker jag att det var felaktig bann för han gjorde mist lika mycket fel som mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har alldrig blivit bannad förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha struntat i honom och sagt att han gjorde fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att ja inte ska göra försvar på detta viset om någon gör så mot mig igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka