Accepterad Pungen | Medlem ansökning (RASMUS1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pungen

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198018979902/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Jörgen#1666

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär hassan är en kille vid 19 års åldern som är kriminel. Han var redan kriminel sen ung vid 7 års åldern han brukade stjäla leksaker och godis men det var inte så stor grej tyckte hans mamma. Så när han växte upp ungefär vid 14 års åldern blev han en springis för ett gäng kallat the high table han satt i centrum dagarna runt och sålde knark. 4 år senare fick han ett erbjudande av sin boss att bli den nya bossen över the high table eftersom han varit lojal frö the high table i många år, han tackade ja och forsatte med livet. En dag planerade han ett bankrån med gänget men det slutade inte så bra så de förlorade många medlemmar. Då hade hassan bestämt sig att flytta till en ny stad med en ny start

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kan ha en så pass hög rp nivå så att jag kan höja den med dom jag rpar runt omkring mig därför ska jag bli medlem på unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en hög rp nivå en rolig stämning och sen så har jag mycket erfarenhet och en hög nivå på min rp och då kommer de bli bra rp runt omkring mig så de kan jag bidra med men också en rolig stämning

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan rpa åt mot parten så de blir ett roligt cenario asså att båda parter kan vinna ett cenario

Hur hittade du Unive? Genom kompisar och Twitch

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka