Nekad Pungen | Ansökan till Servervakt[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pungen

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Frödin

Vad heter du på discord? Jörgen#1666

Ange ditt födelsedatum 25 April 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. kommer alltid vara aktiv när jag kan och har tid jag tränar mycket och rör på mig så inte hela tiden men efter skolan och på kvällen till ksk 23-24 på vanliga dgr ch ingen tid på hälger så jag kommer vara rätt så aktiv men jag tränar på gym och fotboll så de tar en del tid

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2020

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) ja en gång och de va för att en person vissa ett clip och stuffen viste inte vad jag hade för anllednig så de va därför

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. som sv så har du som uppgift på servern att undeläta dör stuffesn som att dva bildar som såt längst vägen trasiga eller att kick/bana folk om dom t.ex lallar. det är alltså din uppgift att undelläta för stuffsen som sv

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag vill kunna bidra till en högre rp nivå och de ska jag göra på så sätt att man bannar elr kickar folk om dom lallar och på så sätt så kommer dom inte säkert men jag hoppas att dom lärt sig av bannen och inte gör om samma sak. sen så vill man ju också kunna hjälpa alla om vi säger att någon dött av bugg då vill jag kunna hjälpa hen med att t.ex reva personen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse kan vara att man revivar sin kompis som är död under ett skott cinario elelr sig själv eller har på toggelid under cenarion det kan vara sv abuse och korruption

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka