Inaktuell Pungen | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pungen

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? Jörgen#1666

Vad är ditt hexid? 1100001037fe83e

Ange ditt födelsedatum 25 April 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig att ansöka som medlemskaps ansvarig är just för att hjälpa till på unive, jag tycker att det är viktigt att denna server ska drivas med bra rpare och spelare när man spelar på denna, alla ska kunna reglerna och att det inte ska behöva bli så mycket jobb för er Staffs så ni också får tid att rpa istället för ta support ärenden hela tiden för att folk inte riktigt kan reglerna till 110%. Jag har varit medlemskaps ansvarig förut och hjälpte till mycket tycker jag, jag var inne på forumet varje timme. Det var de ända jag gjorde och rpa. Jag vill alltså underlätta Staffs arbete genom att ta WL och lär andra reglerna noggrant

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att jag borde bli medlemskaps ansvarig för att jag är aktiv nästan alla dagar i veckan om jag inte är bortrest eller något. Men jag är en schysst person tycker jag själv. Jag kommer sköta jobbet bra och försöka vara så bra som möjligt

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Vänligt ha respekt oavsett om dem är duma så ska man försöka prata så vänligt som möjligt osv

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill visa till dom som är icke medlemmar att det är roligt att vara medlem här på unive jag kommer förklara hur man roar som medlem hur man ska tänka va man får gör och vad man inte får göra. Jag kommer förklara på ett bra sett till dom som inte är medlemmar så dom kommer tycka om att vara medlemmar här hos oss på unive och jag kommer va trevlig mot alla som ska ta intervjuer så dom tycker att det är roligt med rpa och speciellt unive jag kommer göra mitt bästa för att icke medlemmar ska tycka att det är roligt med rpa och unive

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Mina krav som jag ställer på medlemmarna ska vara att de ska kunna alla reglerna och även discordreglerna och de ska vara trevliga och inte uppkäftiga och dethär med reglerna kommer jag vara stenhård på för när alla medlemmar kan reglerna bra så kommer vi att se en positiv förändring i unive som tex är att vi kommer att minimera antalet bans som sker per dag och även minimera banöverklaganden

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag skulle ha ett väldigt stort ansvar för de jag som släpper in dom och om det händer nånting 30sek efter dom har blivit medlemmar så betyder det att det är en brist hos mig och det vill jag inte ska hända så jag ska sköta mig och se till att jag gör de som skall göras

Hur ser din aktivitetet ut? Aktiv på vardagar runt 3-5 timmar helger 7-9 timmar

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Ja men jag roar inte på någon annan server en unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte som jag kan komma på såhär nu på rak hand

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka