Nekad Pundar3n | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zacke

Medlem
Meddelanden
191
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198903933875/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zacke

Vad är ditt discord namn? Zakifackilongtime#4918

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Zacke Laminsson och han är 26 år, år och han föddes 1995 och han har bott i sverige i hela sitt liv han bodde med sina föräldrar och hans bror Adam Laminsson och hans föräldrar tog droger så dom behövde flytta till sina morföräldrar och när dom kom dit så började dom på ett jobb där dom jobbade som bilmekaniker för båda tyckte om att meka med bilar men en dag bestämde dom sig att bli rika så dom startade ett eget företag och så sen så började deras nästa del i livet och dom träffa massa andra rika personer och andra kompisar dom kunde hänga med. och deras morföräldrar behövde inte jobba för dom fick pengar av en rik familj. men zacke hade alltid bråk i skolan och ville aldrig gå i skolan och det var då man märkte att han hade ad-hd diagnosen och att han alltid varit aggresiv. Det slutade inte bra för Zacke för han hamnade i behandlingshem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att förbättra rpn på denna server och kunna göra whitelistade saker som att skriva i twt, blocket och kunna ansöka till falck, meko och marja lisas osv.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag älskar servern för att det är sköna och tuffa grabbar som kör på denna server med sköna och schysta, jag vill bli ekonomisk oberoende på denna server för att det är skit kul och bara chilla på denna server och snacka med sköna och roliga personer och vill slida runt med bilar med nice folk också.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på massa yt videos och twitch streams så jag fick ett rejält måste av att testa så var det skit kul.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att få folk att må bra och kunna göra roliga saker, Jag vill vara den där personen som folk vänder sig till om dom behöver hjälp. Jag vill också ha roligt med mina polare. Jag vill kunna skapa riktigt bra scenarion där man inte bryter mott nån reglel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att göra så bra scenarion som möjligt och att alla ska ha så kull som möjligt och sen att det inte ska handla om makt och pengar utan att man ska kunna förlora ett scenario utan att bli ledsen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, ingen är lika bra som denna server och dom flesta finns det många kaxiga staffs och medlemmar.

Nekad, intervju ej hållen inom 48h.
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka