Nekad Pumpk1n | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pumpk1n

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199023264539/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Amelid

Vad är ditt discord namn? Pumpk1n#9990

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Filip Svennson och är född i Belgrad i Serbien . Vid en ung ålder fick Filip reda på att hans pappa hade fått sparken från hans jobb. Han jobbade på en stor bank i Centrum av Belgrad. Hans mamma jobbade som sjuksköterska och kunde försörja familjen. Pappan försökte hitta jobb men kunde inte hitta något jobb. När mamman var på jobbet en dag var det någon som kom in i sjukhuset och planterade en bomb som sedan sprängde hela byggnaden. Dagen efter fick Filip reda på att hans mamma hade dött. Han blev så ledsen så han var nära att ta livet av sig flera gånger. Pappan kunde inte försörja sig själv eller Filip så pappan gick över till det kriminella. Det ända sättet pappan kunde få pengar var att råna men det gick för långt. Hans pappa gick senare med i ett välkänt gäng som rånade mycket. Filip fick nästan aldrig se hans pappa för han var aldrig hemma. Så då flyttade Filip till sin morbror som brydde sig mycket om Filip och Kevins pappa. På Kevins 10nde födelsedag fick han reda på att hans pappa hade blivit skjuten men klarade sig för han fick vård i tid. Filip blev ledsen för han ville inte se sin egen pappa så. När Filip blev 13 år såg han sin pappa på gatan full i blod. Han sprang till sin pappa och ringde ambulansen. Hans pappa hade blivit misshandlad och blivit knivhuggen och att det var väldigt tur att Filip såg honom. Efter Kevins pappa kom ut flyttade pappan från Belgrad till något annat land men han sa inget till Filip. Filip och hans Kusin tyckte att det hände för mycket kriminella saker i Belgrad så de flyttade till Sverige.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill kunna bidra med rolig stämmning och ha roligt med mina kompisar på eran server

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till både säkerhet för andra och rolig. Kommer förmodligen att strema på min twitch kanal med 1.3 followers

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ibland är det bättre att ge upp om någon riktar en pistol mot dig så är det bara att ge up (går inte att vinna i alla scenarion)

Hur hittade du Unive? Genom mina kompisar som sa att det var bästa rp server någonsin och det stämmer

Tillbaka