Nekad pump | Ban Överklagan [Blush]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

pump

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199090229144/

Ditt Hex-ID: 11000014359df98

Vad är din discord tagg? 1.pump

Vem var det som bannade dig? Blush

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-20 205501.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig eftersom jag hade begått ett regelbrott som verkligen inte ska förekomma. Därför valde denna staff att banna mig vilket jag tycker var helt rätt utav honom och riktigt fel utav mig. Och sedan i support så fick vi reda på att det hade lämnat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vad jag tror jag bleve bannad för va att vi stormade utan ansökan. Jag ringde en polare vi torget. Sedan när han kommer fram så hoppar jag in i bilen och vi kör runt. Efter en stund av att vi har kört runt. Så ringer en annan person som vi känner att det blir skottade och att det behöver hjälp. Han säger då positionen och vi kör dit. Vi får då inte så mycket infromation. Men när vi var påväg till positionen så märker vi att det är deras gänghus. Sedan så kommer vi fram och ser att det är våra polares gänghus. Vi tänker då direkt att det har blivit stormade och vi håller utgången. Några av personerna som hållde utgången med mig började skjuta men jag försökte att inte lägga ett skott. Efter en stund så börjar de röra sig in och jag hänger med. Vi försöker komma in och kolla hur våra grabbar mår. Men det börjar avlossa de jag känner börjar då avlossa tillbaks. Och det får ner dessa personer. Sedan så ser jag en person kvar och jag har ett ganska bra läge så jag försöker skjuta ner honom. Sedan efter att vi har säkrat byggnaden så tar vi våra kroppar och drar till sjukan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag tycker inte det var en felaktig ban då det var jag som hade begått ett regelbrott som inte kommer att förekomma igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad för några jätte stora grejer mest sunt förnuft och failrp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut hade jag kunnat gjort saker och ting annorlunda. Men det blev ganska konstigt då jag inte visste att det hade blivit kickade innan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Tillbaka