Accepterad pumex | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

pumex

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: pumex

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198975503755/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? pumex#7084

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2005

Berätta om din karaktär. Viktor Bharan är en 19-årig kille som har gått Samhällsvetenskap. Han är en väldig känslolös människa som inte bryr sig om hur andra folk känner sig. Han är väldigt ensam han gillar att hålla sig till få vänner och folk som han litar på. Detta är på grund av hans svåra barndom där han har växt upp i en fattig familj med hans pappa som dog i en lastbils olycka. Hans mamma var alkoholist så han fick bo hos hans farfar. Hans farfar jobbade mycket med bilar och därav kom hans intresse för bilar. För den mestadels av tiden när Viktor kollade på hans farfar jobba så var det för att se hur bilen blev. Viktor gillar inte våld och oftast så vill han aldrig skada någon men han kan vara en galen förare i trafik. Han tycker att det är roligare att bara köra bil och tycker inte om att jobba på bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag kan tillföra några roliga scenarion och att möta olika människor och bara ha kul. Jag ska också ta rp seriöst och inte ducka något scenario. Jag vill också bara bli bättre på att prata med folk jag inte känner.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har hört av en kompis att det är en bra server med bra staff och sköna spelare som tar rp seröst.

Hur många timmar har du på FiveM? 22 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag har hört av en kompis att detta är en bra server för seriös rp på svenska. Jag har också letat efter en svensk rp server som tar rp seriöst.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Det var en väldigt Fin ansökan.
Märks att du vill bli whitelistad.
Grattis till WL. ;)
Välkommen till Multistaden hoppas du trivs här.

Tillbaka