Nekad Puma | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Puma

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack, men kallas puma

Vad är ditt discord namn? Puma#7827

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Mitt måtto med min karaktär är att de ska va en kille som är ganska kort/medellång, han ska vara ganska ung, runt 20 års åldern. Han ska haft en uppväxt med mycket kriminalitet, dålig bakgrund och inte ha några föräldrar eller syskon. Karaktären ska heta Jacki Puma och ska även han mörkbrun hudfärg med bruna ögon. Han ska ganska tidigt när han kommit till staden söka efter lediga gäng som finns och sedan ta det där ifrån. Puma har mycket erfarenhet från kriminalitet och liknande sedan innan och vet hur man hanterar det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan minst sagt säg att jag kommer bidra med rolig RP men även seriös. Även efter man har varit här ett tag försöka höja sig själv från medlem så man kan bli servervakt eller helper så kan man även bidra med den seriösa RPn mer genom att t.ex specca ofta vad som händer om det är mycket lall på till exempel piren osv

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte hela tiden ska spela för att vinna hela tiden utan att man ska ibland ska spela och tänka på båda parterna sida så att man även ska spela så att det blir roligt/skapar roliga scenarion men samtidigt seriös RP

Hur hittade du Unive? Jag har blivit tipsad av väldigt mycket vänner, jag har även kollat väldigt mycket klipp så som montage (inte bara skottlossningar), highlights/funny moments till exempel drobz, liver på twitch osv så att det verkar som en allmänt trevlig och rolig server:)

Senast ändrad:
+rep puma min fucking broder, han är väldigt bra på rp, förtjänar medlems rollen. Vet att han är skit bra på rp.

+rep mannen ta ba in han till server han kan rpa, riktig maskin lägger brehäng. Riktig bra rpare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka