Accepterad pulverapa | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pulverapa

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? 76561197967972556

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? pulverapa#1816

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 1987

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kim-Jong Adlersporre, han är 37 år gammal och har haft en bra uppväxt i fosterfamilj. När han var liten hade hans familj borta i Asien svårt att ta hand om Kim, som då flyttade till en fosterfamilj i ny stad. Han växte upp i ett välbärgat hem och har varit bortskämd med det mesta, och han har därför en vana av att alltid ha pengar och alltid ha lyx. Han hade fina betyg och tog vidareutbildning på universitet, där han studerat Statsvetenskap, juridik och journalistik. Han har en kandidat i Statsvetenskap, och hoppas kunna använda sina andra färdigheter för att hitta ett toppjobb i staden. Just nu jobbar han som journalist, men funderar på att ta en annan anställning hos något av de större företagen. Kim gillar kläder, han gillar kostymer, de kan dock ofta vara lite stora, särskilt byxorna. Vinterlooken är mer åt rock-hållet. Fosterfamiljen bor i en annan stad, Kim har sökt sig till den nya staden i hopp om att hitta jobb och börja tjäna pengar. Det har funnits tendenser tidigare i livet, där Kim har hamnat i fel sällskap. Ofta kan Kim leva ett dubbelliv, där han på dagarna har ett hederligt jobb, och på kvällen så kan det "hända saker", men det är ofta utom kontroll för Kim själv, är hans egen uppfattning. Kim är också bilintresserad, och det är särskilt lamborghini som lockar, men han har även börjat intressera sig för Tesla, då Kim har förstått att det inte finns någon planet B. Miljöfrågor ligger Kim nära om hjärtat.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill vara med och bidra till en bra server, med trovärdigt rollspel. De flesta jag har stött på har inspirerat mig att rollspela fullt ut. Jag kommer gå för rollspelet hundra procent.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag kollade twitch och hittade nopixel, som var väldigt imponerande rollspel.

Hur hittade du Unive? Jag sökte på fivem och såg att unive var den största svenska servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att träffa bra människor, tjäna pengar i spelet, och verkligen fullt ut rollspela. Jag vill hitta en anställning. Jag vill även experimentera med delen där jag beskriver ett dubbelliv, med trygg anställning vissa tider, och tveksamma sällskap andra tider.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Köpa en lamborghini, samt ett ödehus nånstans där jag kan gå i pension. Träffa nya människor, utmana mig själv i rollspel, något jag är ganska ny på.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka