Nekad Puh08 | Medlem ansökning (ville440)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

..PUH..

Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199147979284

Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? Puh08#1807

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Greger Smith och är bosatt i Unive City. Han är 23 år gammal och jobbar på Post Nord men drömmer om att bli kriminell. Han hade svår uppväxt, han blev slagen som barn och blev mobbad i skolan. På hans fritid så brukar han va med kompisar samt hitta nya kompisar. Hans Familj består av ett syskon en mamma en pappa. Relationen med föräldrarna har blivit bättre med åren men den tuffa barndomen har satt sina spår. Hans känslor kan variera dag till dag. Som alla människor har han bra och dåliga dagar. Men i stort sätt en snäll och trogen kompis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill utveckla mitt RP då jag är hyfsat ny på detta. Jag kan även bidra till en trevlig och härlig stämning i servern då jag vill allas bästa och skulle aldrig kränka eller såra en annan medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Utifrån de timmar jag har spelat har jag känt av en snäll och trevlig jargong och vill gärna bli en den av denna server.

Hur hittade du Unive? Jag hittade serven på Yt, twitch och mina vänner!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utveckla min förmåga att tänka och spela ut scenarion som om de var verkliga.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli kriminell och skaffa nya vänner!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar bara på denna server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka