Nekad Puh | Whitelist ansökning (Simon)

• Trådskapare Trådskapare puh
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

puh

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/nonsexual/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noa

Vad är ditt discord namn? puh#8482

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2000

Berätta om din karaktär. Jag heter Tor Berg, 24 år gammal och är ifrån en liten by utanför Jönköping, med intressen för fordon men mestadels för bilar och hur all elektronik fungerar och sådant. Tor var hyfsat bra i skolan och hade många vänner som han brukade umgås med. Han är väldigt social snackar med vem som och kan umgås med vem som. Tors familj består av pappa Richard och mamma Tuva och sen är ju Tor ensambarn så han har ju inga syskon så man kan väl säga att han är inte bortskämd dock har han fått lära sig att man får jobba sig upp själv och att man inte får glida på en räkmacka och när Tor blev 18 fick han en bil en Saab 9-5 men saken var bara de att Tor visste inte att bilen inte fungerade som den skulle så när han skulle gå ut och starta bilen så fungerade den inte så hans pappa sa till honom lös problemet med bilen, så det var så här Tor började intressera sig för bilar och en dag så hängde han med sin polare ut som nyss hade fått körkort och då skulle han visa hur snabbt hans bil kunde köra så han var uppe i 200 km/h och sen så började hela bilen skaka och hans polare blev rädd och bromsade hårt in och det var så Tor blev rädd för höga hastigheter och att han aldrig skulle åka med sin polare igen men han har åkt med honom igen och nu har det lugnat ner sig. I gymnasiet gick Tor El och Energi för att han ville bli elektriker och han gick ut med 220 i merit.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har Rp:at under en lång tid på GTA-V men även Garry's Mod och jag vill utöka min RP möjligheter genom att skapa flera kontaker än de jag redan har och höja rp nivån i de scenarion jag är i. Dom flesta av mina kompisar är whitelistade och därför skulle det vara kul att bli whitelistad så man kunna utforska den "whitelistade" världen med dom. Jag vill också bli whitelistad så att jag kan hänga med på fler scenarion med dem samt att hjälpa andra höja sin rp nivå. Jag tar in den kritik jag får från community och är med på server möten samt så är jag delaktig i chattar och gillar att hjälpa andra med problem som kan framkomma. Jag gillar att dra ut på scenarion och forma band med andra karaktärerna.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att servern är riktigt bra gjord och alla resurser finns för att utöka min RP.

Hur hittade du Unive? Vissa youtube videos men en vän rekommenderade denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra det roligt för andra och göra mitt bästa för att göra det så verkligt som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej. Enbart Unive.

ta din intervju innan 17:15 annars kommer den bli nekad för du ej har tagit den i tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka