Accepterad Puh | Chef-jobb ansökan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

puh

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Noa

Vad heter du på discord? puh#8482

Hur gammal är du? 20

Hur många timmar har du på Fivem? 150tim

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Känner att det behövs en chef och anställda till detta bolag då jag inte ser alls mycket aktivitet från det. Jag skulle vilja styra upp det bolaget då folk vill köpa båtar. Jag känner att jag skulle göra ett bra jobb ifrån mig ifall jag skulle bli chef för detta bolag. Jag kommer att anställa pålitliga och lojala människor och inte bara jobba för pengar, jag gör detta för mitt stora båtintresse.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ett stort båtintresse och jag har även en egen båt så känner att denna positionen skulle passa mig.

Berskiv din karaktär? Han heter Tor Berg och är 24 år gammal. Han är uppvuxen i Jönköping med sin mamma och pappa, han har även en storebror. Hans uppväxt har varit bra och han är en väldigt lugn och sansad människa. I skolan hade han det svårt men han klarade sig med helt okej betyg för att ta sig in på El & Energi programmet. Och i gymnasiet träffade han många goda vänner och han gick ut med bra betyg. Efter gymnasiet ville han flytta till en ny stad och det gjorde han. Här började han jobba på Postnord AB. Där jobbade han ett tag tills han blev erbjuden ett jobb på Vianor där han jobbar just nu. Nu letar han efter bättre möjligheter för hans karriär. Tor är en väldigt social och lugn person. Han vet vad som är rätt och fel. Han är inte rädd för att säga till någon ifall dom skulle göra något fel.

Hur ofta kommer du vara inne? Beror lite på dagarna då jag har ett jobb. Men jag är oftast inne runt 6 timmar om dagen, ibland 8 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag, det är en riktigt härlig server.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka