Nekad Puh | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

puh

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Noa

Vad heter du på discord? puh#8482

Hur gammal är du? 20

Hur många timmar har du på Fivem? 119tim, men har över 600tim på ett annat konto men det är tyvärr sålt för ett tag sedan.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag älskar att vägleda människor. jag hanterar stressiga situationer mycket väl och tycker det är riktigt kul att vara ansvarig för större grupper av människor, Jag vill ta tag i Qpark och väcka liv i det. Jag kommer sätta ihop ett skönt team av anställda som är mogna och vet vad dom gör, och även verkligen utbilda dom innan dom åker ut i staden. Jag klarar av att ta kritik av folk, jag klarar stress mycket bra och är social av mig. Känner att detta jobbet är perfekt för mig.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är faktiskt parkeringsvakt i det riktiga livet, så har ju erfarenhet av det mesta.

Berskiv din karaktär? Han heter Tor berg 24 år gammal. Uppväxt och född i Jönköping med sin mamma och pappa och storebror. Tor har blivit uppfostrad bra av sina föräldrar med mycket kärlek men även disciplin så att han vet vad som är rätt och fel. Tor har haft mycket kompisar genom hela skolgången och är därför väldigt social av sig. När han skulle börja gymnasiet fick han flytta till en ny stad helt själv och där hade han en lägenhet som hans föräldrar betalar för, och därför är han väldigt självständig. Han gick ur El & Energi programmet med bra betyg, därefter kände han att han ville flytta till ännu en ny stad och söka jobb. Så nu bor han i en ny stad ensam, men har fortfarande bra kontakt med sin mamma, pappa och storebror då dom brukar hälsa på han ibland. Tor är en väldigt lugn och härlig person, men ifall någon börjar hetsa så kan han bli riktigt arg, men det skulle ta mycket för att få Tor arg.

Hur ofta kommer du vara inne? 6-12tim per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut, älskar communityn och hur bra servern är så även om jag inte blir chef så kommer jag självklart fortfarande spela på denna server.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka