Puh | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

puh

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Noa

Vad heter du på discord? puh#8482

Ange ditt födelsedatum 4 Oktober 2000

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Kör lite olika tider varannan vecka.
Första veckan: 06:00-22:00
Andra veckan: 14:00-00:00

Berätta om dig själv Jag heter Noa och är 20 år gammal. Jag är en snäll och lojal person, och jag har ett stort intresse för datorer och spel. Började med RP för ca 4 år sedan men då RP:ade jag på Garrys Mod, FiveM RP'n började för ca 1.5 år sedan, men tog en lång paus och nu har jag börjat igen. Just nu pluggar jag hemifrån därför ger det mig mycket tid till att hjälpa till på servern. Jag är förstående och lyssnar gärna. På fritiden umgås jag gärna med min sambo och dricker bärs.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle hjälpa alla dom som verkligen behöver hjälpen, Det är väldigt många spelare på servern och många behöver hjälp så jag skulle hjälpa till så mycket det går med dom behörigheterna jag har. Jag skulle ta många support ärenden och vara mycket aktiv inom forumet också. Och jag bannar gärna inte folk på direkten, jag vill höra deras sida innan jag gör ett beslut. Men såklart om man märker att någon bryter mot reglerna så kommer dom ju få konsekvenser. Jag kommer göra mitt absolut bästa för att göra er staffs nöjda men även spelarna på denna servern. Jag kommer att ta rätta beslut och ifall en kompis skulle komma in i support så tänker jag ju inte ge han några bättre möjligheter bara för att han är min kompis.

Hur länge har du spelat på Unive? Började på servern i slutet av april. Så ca 3 månader snart.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Det som får mig att vilja bli support är att jag vill vara med och hjälpa till o hålla denna servern på top-notch nivå. Och att jag även får en röst att ge feedback till servern. Jag älskar att hjälpa människor med vad dom än behöver hjälp med. Därför vill jag söka till Support då jag känner att det passar mig väldigt bra.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer att bidra till att göra Unive till en bättre plats genom att verkligen hjälpa alla jag kan och göra mogna o rätta beslut. Jag kommer även att hjälpa dom nya spelarna som kan ha svårt med hur reglerna funkar.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit ägare till några servrar på Garry's Mod RP. Kanske inte så jättelikt men fungerar ju nästan på samma sätt att när folk behöver hjälp med nånting så ser man till att försöka hjälpa till med deras problem.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Yes jag har lite kunskaper om staff commands.

/dv RADIUS
/goto ID
/bring ID
/giveitem ID
/ooc
/tpm
/setjob ID JOB RANK
/kick ID REASON
/giveweapon ID
/givemoney ID / Kan även vara /setmoney
/revive ID
/toggleid
/togglename
/spectate ID
/slay ID
/svban ID
/sqlban ID
/sqlunban
/sqlbanhistory
/sqlbanoffline
/noclip
/freeze ID
/unfreeze ID

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja, det har jag hört från många i min närhet att jag lär mig saker väldigt snabbt. Så det skulle jag säga att jag gör. Jag kan även lätt anpassa mig för nya saker.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Har ADD, men ser inte det som något negativt, allt det gör för mig är bara att ge mig mer energi.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka