Nekad Puh | Ansökan till Servervakt[Lil-Mackish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

puh

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Noa

Ange ditt födelsedatum 4 Oktober 2000 (20 år)

Vad heter du på discord? puh#8482

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Kör lite olika tider varannan vecka.
Första veckan: 06:00-15:00-18:00
Andra veckan: 14:00-00:00

Hur länge har du spelat på Unive? Runt 3 månader nu.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle främst ta bort alla lallare och dom oseriösa spelarna på servern då det inte bidrar till något bra alls. Alla ska ha en bra RP upplevelse.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att vilja ansöka till servervakt är att jag stödja och underlätta för andra staffs då dom kanske inte har riktigt tid till att kicka/banna lallare. Känner också att jag skulle vara effektiv och ta denna positionen seriöst då jag hjälper servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle ju ge många en bättre RP upplevelse genom att kicka/banna dom oseriösa spelarna. Jag tycker att det är en väldigt bra RP nivå på dom flesta spelarna men ibland behövs åtgärder tas till för att höja den nivån.

Varför ska just du bli servervakt? För jag är en engagerad och positiv kille som bara vill denna servern och spelarna gott. Jag har även tiden för detta då jag pluggar hemifrån just nu, så jag kommer att vara väldigt aktiv vid tiderna jag var nämnt ovan.

Varför vill du bli servervakt? Man vill ju hålla en viss standard på servern, alltså själva rp-nivån och därför känner jag att jag kan göra nytta för servern genom att bli servervakt och underlätta för våra spelare men även för staffs.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det tycker jag väl att jag har, /kick id, /dv 0-9999, /sqlban, /freeze, /unfreeze, /tpm, /spectate id, /teleport id, /bring id, /svban. Jag kan säkert fler, men kommer tyvärr inte på dom just nu.

Är du whitelistad på serven? Yes.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, jag har blivit bannad en gång innan för Metagaming, jag råkade missclicka och hoppade ur mitt fordon och sedan satte jag mig i mitt fordon igen och fortsatte köra. Detta misstaget har jag lärt mig av och nu utspelar jag alltid sakerna jag gör.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka