- Meddelanden
- 31
- Reaction score
- 1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004611179/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Henrik
Vad är din discord tagg? vigge kan sina grejer#6678
Vem var det som bannade dig? vet ej
Hur lång tid var din ban? perma
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov Fear RP
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod och tjuvkopplade en bil mitt på gatan, då kommer 2 snubbar i en bil o frågar varför jag stod mitt i vägen, då sa jag att min bil hade gått sönder, då riktar en av snubbarna uzi mot mig o säger att jag ska hoppa in i deras bil, dom satt o sa att dom hade pistol riktad mot mitt huvud, då började jag kaxa mig, sa att jag inte var rädd för deras vapen, dom körde upp i bergen och dödade mig, 2 min efter vart jag bannad för grov fear RP
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel, skulle inte vart så modig i den stunded
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har tagit lärdom av alla tidigare bans
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte vart kaxig
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Henrik
Vad är din discord tagg? vigge kan sina grejer#6678
Vem var det som bannade dig? vet ej
Hur lång tid var din ban? perma
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov Fear RP
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod och tjuvkopplade en bil mitt på gatan, då kommer 2 snubbar i en bil o frågar varför jag stod mitt i vägen, då sa jag att min bil hade gått sönder, då riktar en av snubbarna uzi mot mig o säger att jag ska hoppa in i deras bil, dom satt o sa att dom hade pistol riktad mot mitt huvud, då började jag kaxa mig, sa att jag inte var rädd för deras vapen, dom körde upp i bergen och dödade mig, 2 min efter vart jag bannad för grov fear RP
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel, skulle inte vart så modig i den stunded
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har tagit lärdom av alla tidigare bans
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte vart kaxig
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja
Har du läst våra regler? Ja