Accepterad puffenlucke2 | Beslut Överklagan [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

puffenlucke2

Aktiv Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
8
Ditt discord namn: puffenlucke

Ditt Hex-ID: steam:1100001642e541b

Vad för typ av beslut gäller det? indragen medlem och bann eftersom jag fick 18poäng

Vem/vilka tog beslutet? zeven

Varför tror du själv att beslutet togs? Då dom inte sett allt som hände

Hur är beslutet felaktigt? Han har tidigare tagit ett vapen från min vän. Sen hängde han vid oss vid askar och precis fick anställning för vi sa till bossen o ta med han eftersom han tjatade om att gå med i gäng. Sen börja han flexa vapen och ett av dom som han tog av min vän då sa jag att han ska ge tillbaka det när han är med oss och han börja slå ner oss och kalla oss ho.run.ge sen till slut tog jag det från han och han skicka in det (man hör inte ens vad han säger då han inte har ljud på sin röst och sen bara när jag tar vapnet så det ser dumt ut.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mRYAFBMjVLC0Bob7J?invite=cr-MSw5ZmcsNDE0NDE1MzAy här är hans klipp

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

1780924334795.png hans boss säger att han ska lösa det till o med eftersom detta är felaktigt och taget från en synvinkel

Din beslut överklagan har accepterats.
Du får tillbaka krim och medlem skulle du aldrig få indraget så ger dig tillbaka den rollen.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Tillbaka