Nekad puffenlucke2 | Ban Överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

puffenlucke2

Aktiv Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
8
Ban-referens
cqxxie — FiveM, Permanent
Anledning: Följer inte standarden på Unive, Fusk, Montage,Idiot
Bannad av: Issa
Visa på portalen →

Berätta vad som hände dom trodde att jag hade montage & fusk på datorn vilket igentligen var ett skämt jag skulle lalla med min vän att jag hade det vilket igentligen var fel av mig att göra. men staffsen trodde att jag på riktigt hade det på datorn dom pc checkade mig o kunde inte bevisa att jag hade fusk dom såg bara filerna som ni ser där det står aimbot.exe.softaim.blodfx så är det en streamlabs fil, och där det står unive montage är det en png fil alltså en bild och det det står konfetti o headshot ljud är det en jpg fil o där de står fake gorilla är de jpg fil så jag har inte något av detta på riktigt det var endast riktat för att vara etet skämt mot min vän o jag vet att det kanske inte e bra att skämta om sånt men de ska ej ske igen.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar ansvar för att det blev lalligt i discorden men inte för att jag gjort något som står i min bann.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Inte skickat ut det i krim discorden (det var lalligt och blev bara dumt)

Varför ska vi ge dig en till chans? För jag inte gjort något av detta som står och jag ska inte skoja mer i krim discorden det var dumt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka