Nekad puffenlucke | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

puffenlucke

Icke Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
-22
Länk till din steam profil: puffenlucke#7452

Ditt Hex-ID: steam:110000154e9c3c0

Vad är din discord tagg? Puffenlucke#7452

Vem var det som bannade dig? Morre

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 2222.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt mot en polis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag och mina vänner blev jagade av en polis random. Våran bil gick sönder och vi hoppa ut och försökte smita där ifrån. Mina vänner sprang höge och jag vänster. Polisen följde efter mig. Sedan tappa han bort mig och jag gömde mig. Han drog upp en drönare och hitta mig. Jag fick ett läge och skjuta han utan att någon annan skulle märka. Jag sköt han och sen försökte sticka där ifrån. 30 sek efter kom de fler polisbilar de rikta på mig och sedan tog jag upp händerna och de prata med mig. Jag sa att jag inte hade något med saken att göra och sa att de va nån random grabb som avlossade mot poliserna. De sket i mig och sen sprang jag därifrån. 5 minuter efter blir jag indragen i support och där skulle jag förklara varför jag sköt polisen, de jag snackar med verkar inte ta de allvarligt och väljer istället att flina när jag sitter där och snackar. Jag nämnde några grejer och förklara varför jag hade ett bra läge. Men de flinar. Sedan säger dem att de indragen krim, Men ca 2 sekunder efter så def

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså förstår att jag gjorde fel och sköt polisen, men tycker ändå varningar eller indragen hade räckt. Tycker perma-bann var lite överdrivet men vi alla har olika åsikter. Det var ett bra läge att inte åka fast på, men förstår att staffs inte vill att man ska skjuta poliser. Det var dumt att jag gjorde de också.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag var polis och några kriminella hade uppe vapen sköt jag de. Sedan blev bannad. Sen fearp (den har jag lärt mig av) sen en del banns i början av mitt rpande som jag också lärt mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat överlämna mig själv, förstår att staffsen tycker att man ska göra det också.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte skjuta mot poliser oavsätt läge.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka