Accepterad puffenlucke | Ban Överklagan [oddieffs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

puffenlucke

Icke Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
-22
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199384871872/

Ditt Hex-ID: steam:110000154e9c3c0

Vad är din discord tagg? Puffenlucke#7452

Vem var det som bannade dig? Oddifes

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att unbanna mig för att jag la ut clips som visar dålig rp. Jag förstår varför jag blev bannad och att jag gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag la ut clips på youtube och sedan fick indragna roller. Efter några dagar så tar jag bort dessa clips för jag anser att det är löjligt och vill inte visa dålig typ av rp så folk får fel uppfattning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig bann utan det jag gjorde var dumt och självklart är allt borta. Det visade dålig typ av rp så tycker oddiefes gjorde sitt jobb som staff i denna situation!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag gjorde dumma saker när jag börja på servern. sedan skottat vid gruvan vilket jag lärt mig av!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra och kommer göra framöver om jag får denna chans är att Aldrig lägga ut sådant skämmigt, och ha kul när jag rpar. Göra kreativa scenarion och visa min sociala rp. Kommer rpa på ett bra sätt som kriminell och visa en bra och hög rp nivå!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har absolut lärt mig och vill be om förlåtelse för det jag gjorde. Om jag får chansen ska jag visa min kreativa och sociala rp nivå!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår! (:

Vill verkligen visa min sociala och kreativa rp nivå i sommar!❤️🌼

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka