Accepterad puffenlucke | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

puffenlucke

Icke Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
-22
Länk till din steam profil: puffenlucke#7452

Ditt Hex-ID: steam:110000154e9c3c0

Vad är din discord tagg? puffenlucke#7452

Vem var det som bannade dig? moezz

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Fear rp, några pitta sönder mig sen börja skjuta så jag tog upp vapen och börja skjuta tbx, sen sköt de ner mig så ja låg ner. då ställde jag mig upp och tog upp mina händer. när 1 person kom närmre insåg jag ATT DE BARA VAR 1 SÅ JAG SKÖT NER HAN.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. åkte runt sen kom gambino o santos o kalla mig busunge utan asnledning o börja skjuta, sen poppa jag en. sen kommer bilen i 400 o pittar sönder bilen sen får de ner mig men missar skotten när ja ligger ner så jag går upp med händerna upp och sen när de var en kvar så vände jag mig och sköt han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej kan förstå att de upffattas som fear rp men lite konstigt att deras allians tar ärendet och att de inte får några återgärder heller. fick inte chansen att screena clipsen i ärendet ens.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. några banns tidigare som jag lärt mig av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte vänt mig om o skjutit han. utan bara låta de kidnappa mig....

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka