Nekad puffenlucke | Ban Överklagan [Amyar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

puffenlucke

Icke Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
-22
Länk till din steam profil: puffenlucke#7452

Ditt Hex-ID: steam:110000154e9c3c0

Vad är din discord tagg? puffenlucke#7452

Vem var det som bannade dig? challe

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte en grabb (kompis sköt mig) sen sköt jag ner han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi hängde o så o sammarbeta med han, vi var 5 stycken sen börja 1 grabb från oss skjuta mot oss jag sköt ner han, sen ressa han då sköt ja han i huvudet igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var felaktig, tycker verkligen inte det var *lall* att ja sköt en grabb som sköt mig, sen såg inte challe början och de förstår jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg alla men typ sv abuse o sen massa när ja börja på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte jag tål inte att någon skjuter mig så men jag hade kunnat försöka sticka där ifrån o bara gö report o help så hade jag ej blivit bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? asså vet inte riktigt, att jag kanske bara ska sticka där ifrån o gö help eller report nästa gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aaa, funkar ej o visa bannen men challe har nog skärmdump elle ngt på bannen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka