Accepterad puffenlucke | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

puffenlucke

Icke Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
-22
Länk till din steam profil: puffenlucke#7452

Ditt Hex-ID: steam:110000154e9c3c0

Vad är din discord tagg? puffenlucke#7452

Vem var det som bannade dig? challe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-12 164828.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte han sköt mot mig och alla andra så sköt 1 skott i huvudet, han var inte i vårt gäng så tänkte att det var en så kallade backstabb eller liknande eftersom han börja skjuta mot oss helt random

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt krim support sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var felaktig, för han sköt liksom mot oss alla helt random o då sköt jag han 1skott i huvudet, borde kanske gjort report och säga att han sköt mot oss bara sådär o att han lalla mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. suntöfrnuft, sv abuse powergaming o annat med har lärt mig av dessa bans!!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde kanske inte skjutit men jag tänkte just då att han sköt mot oss o försökte döda oss så liksom därför sköt jag han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja ,har längtat o komma tbx så fort jag blev bannad,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej, yes

ville bara tilläga att jag liksom försökte tänka utifrån sunförnuft för ja tänkte liksom kan jag skjuta han om han har skjutit mig, o då gjorde jag de men de kanske blev fel ändå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka