Inaktuell puffenlucke | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

puffenlucke

Icke Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
-22
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Ditt discordnamn: Puffenlucke#7452

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? Hej! Jo Varför ska just jag bli staff?
Jag är en väldigt trevlig person som är väldigt snäll i de flesta situationer men är ändå hård. Jag hanterar stress väldigt bra och tar allt väldigt lugnt så det blir rätt och noga!. Jag är en person som har mycket erfarenheter i både krim rpn och andra sorters typ av rp. Kan alltså det mesta inom rp. Om vi t.ex. Är i ett support ärende och det är 2 parter som bråkar med varandra så är jag väldigt bra på att hantera det snyggt och försöka lugn ner både givetvis, eller om vi kommer till ett annat ärende där en ny till rp behöver lite hjälp eller har någon fråga. Då svarar jag direkt på hans fråga och välkomnar han så han får en bra första känsla. Jag är en person som gillar att hjälpa folk. Sen har jag också tidigare erfarenheter som staff.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Skulle säga att ni staffs nu kämpar på bra! Och speciellt du Philip, verkligen! De jag tycker fungerar mindre bra är *ooc* *ingame*. Vet att ni jobbar på det. Men känns som det behövs lite mer fokus på just den delen kanske. Tycker att det är tråkigt att detta sker dagligen. Förstör rpn så otroligt mycket och brukar bara ge en massa negativt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi behöver gå in med hårdare återgärder mot problemet givetvis. Sedan gå in med varningar/bans på de personer man ser skriver. För det är absolut inte tillåtet att skriva i ooc och de bör de veta.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Först och främst så ska du tänka på hur du beter dig mot andra människor/spelare. Om du är i en situationen som är svår ska du hantera den situationen lugnt och proffsigt. Man ska vara trevlig och visa att man är en förebild. Hjälpa folk när de behöver hjälp, svara utförligt och noggrant. Du ska veta att du bär på en mäktig roll som ska vara en förebild för spelarna på servern.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 15:00 - 22:30
Tisdag 16:30 - 22:00
Onsdag 17:00 -22:00
Torsdag 16:30 -22:30
Fredag 16:20 - 00:00 eller längre.
Självklart kommer jag behöva ta pauser som plugg, mat osv.

Hur länge har du spelat på Unive? Nu är det typ 1 år och 5 månader sedan.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare erfarenheter som staff. Har varit Ma samt helper tidigare på unive. Där jag hade jobbet att jobba inom. Donation, support, och Ro

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, Är redo med att jobba med alla ämnen som nämndes.

- rep skriver sexuella saker i sin ansökan "Jag är en väldigt trevlig person som är väldigt snäll i de flesta situationer men är ändå hård."

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka